Fa'afefea ona filifili le fagu sua tioata sa'o

 

Faatasi ai ma le faateleina o fagu tioata, o le tele ma le tele o ituaiga o fagu o loʻo faʻaalia i le maketi. faʻapipiʻi tioata talafeagai e ese.E tele faʻamatalaga e manaʻomia le gauai, e pei o le mamanu, faʻamaonia, faʻatau oloa ma faʻapitoa.O lea mo fagu tioata, O le a le mea e tatau ona tatou gauai i ai.

fagu1

Muamua, matou te faia fuainumera.I le taimi o le faʻatau, fagu sua tioata e aoteleina siaki e fitu e fesili ai.Matou te fautuaina siaki nei e fitu i le taimi o le faʻatau
1. LUGA
I le avea ai o se mea moni lauiloa, Ae pe a faʻatau se atigipusa tioata, e tatau foi ona i ai se pito i luga talafeagai. O pusa tioata uma (I le umi latou te le o ni fagu tioata faʻatau ma e le oʻo atu i le tele o vaega) E tatau ona faʻapipiʻiina i luga o le pito i luga. ma le ufiufi.I le taimi nei, e tatau ona e fesili e uiga i mea e te manaʻomia e tusa ai ma ou manaʻoga. (e aofia ai lo latou tele) Afai e le o naunau le tagata faʻatau oloa e tuʻuina atu, e tatau ona matou suʻeina isi tagata faʻatau e faʻafetaui manaoga masani.
2. Lalo
Ina ia faʻamautinoaina o loʻo gaosia fagu i totonu o se siosiomaga galue faʻaletagata e tausisia tulafono faatonutonu o le siosiomaga, e tatau ona tatou fesili e uiga i le gaosiga o gaosiga ma oloa oloa aʻo leʻi faʻatau. o lea e mafai ai ona e aʻoaʻoina e uiga ia i latou mai luga i lalo pe a filifilia. Ina ia malamalama atili i uiga o le oloa, pe a mafai, e mafai ona talosagaina le faʻatau e tuʻuina atu faʻataʻitaʻiga fagu.
3. Faia e oe lava
Le tele o fa'atau fagu sua tioata e ofoina atu filifiliga fa'apitoa.I le taimi lava e tasi, e mafai foi ona latou tautala faʻamaonia o latou manaʻoga ma tagata faʻatau. .Naʻo tagata faʻatau oloa e mafai ona faʻafetaui o latou lava manaʻoga i itu uma o le filifiliga sili lea i le filifiliga.E tatau ona mafai ona latou tuʻuina atu le faʻatonuga ma le aoga lelei e manaʻomia e tagata faʻatau.
4.Authentication
O fagu tioata uma e tatau ona pasia le suʻega faʻamaonia. O lea, aʻo leʻi faʻatau, faʻamolemole fesili i le tagata faʻatau po o a suʻega na faia e nei fagu tioata.A o'o mai i fagu tioata, aemaise lava pe a fa'atatau le oloa i tamaiti, e tatau ona fa'amautinoa le lelei o le oloa.
5. Tulaga
E mafai e le tagata faʻatau fagu tioata ona tuʻuina atu faʻamatalaga auʻiliʻili pe faʻafefea ona taulimaina lelei le fagu tioata. pepa, o loʻo i ai ni tulaga faʻapitoa e tatau ona matauina.Ona o la latou galuega fa'apolofesa lea, afai ei ai ni au fesili, fa'amolemole fesili sa'o i le fa'atau fagu tioata, o ai o le a mafai ona fa'ailoa ia te oe le fuafuaga sa'o le lafoa'i.
6. Fa'aoga
O le fagu tioata masani o le a le mafua ai ni faʻafitauli. Ae peitaʻi, afai o fagu sua tioata o loʻo i lalo o le mamafa tele i lalo o nisi tulaga le maalofia, e tatau ona e fesili i le tagata faʻatau pe mafai e le fagu sua tioata faʻatau ona fetaui ma ou manaʻoga. tetee, e tatau ona i ai ni a tatou filifiliga. E le gata i lea, e tatau ona tatou filifilia ni fagu sua tioata sili ona lelei nai lo apa pop.Sua suamalie, o se kesi fa'afefeteina, o le a suia totonu o fagu sua tioata i lalo o mafuaaga e le mafai ona taofiofia e pei o felauaiga mamao ma le vevela maualuga.O suiga nei i le mamafa o le ea i totonu o le fagu o le ai ai se aafiaga patino i luga o le fagu. Afai e te filifilia le pop can fagu e le mafai ona oomiina i se tulaga tele ma e ono taitai atu ai i le suiga o le ituaiga fagu, e mafai ona e mafaufauina le taunuuga. .I le eseesega, o fagu suamalie tioata lelei e matua tetee atu i le mamafa, ma o nei mea mai fafo e itiiti lava le aafiaga ia i latou. I se suʻesuʻega a Amerika, o le mea inu kesi lava e tasi, Coke, e mafai ona naʻo le mamafa o le 359 kg e tuʻuina atu e le masini lomitusi. , a'o fagu tioata e mafai ona tauaveina le mamafa o le 830 kg.O lea la pe a filifilia, o mea e lelei le lelei ma le malosi malosi e teteʻe ai e sili.

fagu2

O mea uma o loʻo i luga e mafai ona faʻafesoʻotaʻi ma le faʻatau aʻo leʻi mauaina le fagu.O le mea moni, o faʻamatalaga nei e manaʻomia ona siakiina pe a uma ona maua le faʻataʻitaʻiga.
1. Siaki le tino fagu
Muamua, siaki pe lelei le gaosiga o le fagu tioata.Tekinolosi gaosiga matagofie e mafai ona faʻamautinoa le mama ma le faʻaogaina o fagu sua tioata. O fagu tioata sili ona lelei e mafai ona sili atu le matagofie o oloa sua, ma o le afifiina o le a le afaina ai le faʻamasinoga saʻo a tagata i le tulaga patino o le oloa. eleelea ma bubbles, o le a faia ai le oloa foliga matua talatala ma aafia ai le matagofie o fagu sua tioata, lea o le a aafia tuusaʻo ai tagata faʻatau 'faʻamasinoga tonu i luga o sua products.Next, e faalagolago i luga pe oi ai bubbles.O le faʻavaeina o le faʻalavelave faʻafuaseʻi e mafua ona o le le lelei o le pulea o le ogaumu vevela o fagu tioata i le taimi o le gaosiga o fagu tioata.E ui lava o le a le afaina ai le faʻaaogaina lautele, o le a taʻitaʻia ai le paʻu saʻo i le ata o oloa.O le va'ava'ai la i le tino o le fagu e matua fa'alogoina, ma o se la'asaga muamua lea pe a e mauaina fagu sua tioata mo le asiasiga.
2. Siaki le tulimanu convex o le gutu fagu
O le tulimanu faʻafefe o le gutu fagu o se itu taua tele foi.O tulimanu Convex e masani ona aliali mai i le pito i lalo o le fagu tioata, i le sooga o le gutu fagu ma le pito i luga o le gutu fagu, e mafua mai i le faaleagaina i le taimi o le gaosiga.E masani lava, o le faʻaogaina o le faʻaogaina o le faʻaoga laʻititi i luga o le tino fagu.Ae peitaʻi, afai e aliali mai le angle convex i le gutu o le fagu, e tatau ona e faʻalogo i ai.E tatau ona e ave le tapuni fagu e su'e ma siaki pe mafai ona fa'amau fa'atasi.O le tulimanu faʻafefe o le gutu fagu o le a masani ona faʻapipiʻi le tapuni ma e le faʻamaufaʻailogaina.O lenei mea o le a a'afia ai foi le oloa.
3. Laasaga 3: Siaki le puipui fagu tioata
I le tasi itu, fa'alogo lelei pe iai ni ta'e i totonu ma fafo o fagu sua tioata.O le fagu tioata ta'e e faigofie ona ta'e pe a uma ona tui vai vevela.O ia fagu e le agavaa foi.Talu ai e leʻi tuʻuina atu i le tagata faʻatau, ua uma ona pa i luga o le auala e tuʻuina atu ai.E le gata ina a'afia ai le aofa'i o lenei fa'atonuga, ae o ai e mafai ona fa'amautinoa o le toega ta'e o le a le aumaia ai isi a'afiaga leaga i isi oloa lelei?
I le isi itu, e tatau ona e vaʻai i le lamolemole o le tino fagu.Afai e fuzzy le pito i luga, e masani lava ona mafua mai i le matua o le limu po o le le mafai ona sui le sipuni avanoa ma faamama le putty i le taimi i le faagasologa o le gaosiga.O mea taua foi ia e a'afia ai oloa pito i lalo tioata.Ia mautinoa o fagu o ni fagu tioata manino.
4. Smell le tofo
Aumai le fagu tioata ma sosogi.I le tulaga masani, na o fagu palasitika e malosi lona manogi, ma fagu tioata e toetoe lava a leai se manogi.E ui lava o nisi fagu tioata e manogi, e mafai ona fufulu i le vai vevela mo le tele o taimi ona mou atu lea.Ae afai e le o le tulaga lea pe ae maua se tioata pito i lalo, e tatau ona e gauai.Aua o le a aafia sa'o ai le tofo o le oloa, ma fa'apea ona a'afia ai lagona ma manatu o tagata fa'atau i le oloa.
5. Mataʻituina le mafiafia o le fagu tioata.E sili atu le tagotago i ou lima
6. Siaki meafaitino
E tele ituaiga mea mo le faia o fagu tioata i luga o le maketi.O fagu tioata ua vaevaeina i le paepae maualuga, pa'epa'e tioata, pa'epa'e pa'epa'e, pa'epa'e susu ma le fagu lanu.O le a le ituaiga fagu tioata e faʻaaogaina mo le a le ituaiga o oloa.Mo se fa'ata'ita'iga, o le ava Maotai e tele lava ina fai mai fagu uaina papa'e susu;Mo le agaga pa'epa'e, e masani ona fa'aogaina fagu tioata manino;O le pia o le tele o fagu lanu.Ona o ituaiga eseese ma meatotino o oloa, o le manaoga mo afifiina e ese foi.Mo se faʻataʻitaʻiga, mo oloa tioata maualuga ma maaleale, o mea e sili ona fiafia i ai o le tioata borosilicate maualuga.O lenei ituaiga tioata e sili ona lelei le vevela, teteʻe malulu, teteʻe abrasion ma teteʻe pa'ū, o lea o le a le ta'e ai le tioata pito i lalo ona o le eseesega vevela vevela.Ae ui i lea, pe a filifilia fagu sua tioata, e tatau ona e filifilia mea sili ona talafeagai fagu tioata e tusa ai ma lau sua sua ma tulaga maketi.A uma mea uma, o le lelei o meafaitino, o le maualuga o le tau.O le filifiliga sa'o o meafaitino e feso'ota'i vavalalata ma tupe mama o le oloa.O le mea lea, o se laasaga taua foi lea.
7. Faʻalogo lelei i le ufiufi o le tioata pito i lalo
O le ufiufi tioata o se ituaiga faʻapipiʻi.O le mata tioata e masani lava ona lamolemole.O le ufiufi tioata masani e faigata ona pipii i luga o le tioata, ae o le tioata lelei e mafai ona fausia ai se ata vali mautu ma malo i luga o le tioata, lea o le a faʻaalia ai uiga o le manino maualuga ma le maualuga o le susulu i foliga vaaia.I le faagasologa o le gaosiga, o le viscosity e masani lava ona maualalo, ma o le a le tupu se mea i le taimi e tasi.Aua e mafai ona pipii mau i luga o le tioata, ina ia faʻaleleia atili le matagofie o le oloa.Fa'aleleia atili le iloa o oloa ma fa'atosina atili ai tagata fa'atau e fa'atau a tatou oloa.

fagu3

E le gata i lea, o le fagu tioata lava ia o le mea tuusaʻo lea e aʻafia ai le faʻatauga a tagata faʻatau, o lea pe a filifilia, e tatau ona tatou mafaufau i le tele o mea e pei o le lanu, lapoa, gafatia, faʻauma ua, ma isi.
E tusa ai ma manaoga faʻapitoa, e mafai ona e filifilia lanu eseese, faʻamoemoega, gafatia, ituaiga fagu, gutu gutu ma ua faʻasaga i fagu tioata sitaili e fatu ai lau fagu tioata masani e sili ona e fiafia i ai.I tulaga o lanu, e eseese lanu e filifili mai.O fagu tioata manino, fagu opalescent, fagu tioata amber, fagu lanumeamata ma fagu lanumoana e mafai ona filifilia i lanu eseese.Mo se faʻataʻitaʻiga, o le pusa tioata sua sili ona lauiloa ma lauiloa e manino.Talu ai o fagu sua tioata manino e mafai ona sili atu ona atagia ai le lanu o le sua lava ia, o le matagofie masani e sili ona le mafai ona faʻafefe, o lea e sili ona lauiloa i tagata faʻatau.O le mea moni, mai le vaaiga o tagata faʻatau 'mafaufau, faʻatau oloa manino e le gata ona o tioata manino afifiina o le a sili atu le matagofie o oloa sua, ae faʻapena foi tagata faʻatau lagona saogalemu mai le loto, e pei o se faʻaopoopoga (e tatau ona e iloa, leai se faʻaopoopoga o le soifua maloloina. sili ona lauiloa i tagata lautele mo meaai).
I tulaga o faʻaoga eseese, o oloa e faʻaoga eseese e tatau ona filifili a latou lava fagu.Mo se faʻataʻitaʻiga, pusa tioata uaina: o le gaosiga o le uaina e tele, ma e toetoe lava o mea uma o loʻo faʻapipiʻiina i fagu tioata, aemaise lava i fagu lapotopoto;Fa'aoga i aso uma fagu tioata afifi: E masani ona faʻaaogaina e faʻapipiʻi ai faʻaoga eseese i aso taʻitasi mea laiti, e pei o ipu tioata meaai, fagu teuteu tioata, fagu moligao amber, fagu lelei, fagu manogi, fagu faʻataʻitaʻi tioata, vaitusi, kelu, ma isi. e tele ituaiga o oloa, o lona foliga fagu ma le fa'amaufa'ailoga e eseese fo'i;Pusa apa: E tele ituaiga o mea'ai tu'uapa, ma e tele mea e maua mai ai, o lea e fa'atosina ai.E fa'aaogaina fagu tioata gutu lautele, ma o le gafatia e masani lava 150ml i le 1000ml.Mo se faʻataʻitaʻiga, 8 Oz ipu tioata e sili ona lauiloa;Vailaau vailaʻau: o se fagu tioata lea e faʻaaogaina e afifi ai vailaʻau, e aofia ai se tamai fagu gutu ma le malosi o le 10ml-200ml, o se tamai fagu gutu ma se tapasa lanu enaena, o se fagu infusion ma se gafatia o le 100ml-1000ml, se tioata faʻamaufaʻailogaina atoatoa fagu, ma isi;Fagu mo vailaʻau vailaʻau: e faʻaaogaina e faʻapipiʻi ai vailaʻau vailaʻau eseese, faʻatasi ai ma le malosi o le 250ml-1200ml masani, ma o le gutu o le fagu e tele lava ina vili pe eleele.
I le tulaga o le gafatia, o loʻo i ai fagu sua tioata laiti ma fagu sua tioata tetele e faigofie ona feaveaʻi.Mai le 50ml i le 500ml, o fagu sua tioata e faigofie ona feaveaʻi ma e sili ona lauiloa i tagata faʻatau.O le tele o le gafatia o le a aʻafia tonu ai le faʻamalieina o le tagata faʻatau i le oloa ma le faʻatauga o tupe mama o le oloa, o lea o le filifiliga o le gafatia e faʻapitoa foi.E fa ituaiga fagu masani, e taʻua, fagu lapotopoto, fagu sikuea, fagu faʻafefete ma fagu oval.fagu lapotopoto: o le vaega koluse o le tino fagu e lapotopoto, o se ituaiga fagu faʻaaogaina lautele;Fa'ailoga sikuea: o le vaega fa'alava o le tino fagu e sikuea, lea e faigata ona gaosia, o lea e le fa'aaogaina;Fa'a'u'u fagu: E ui lava e lapotopoto le vaega koluse, e fa'afefete i le itu maualuga.E lua ituaiga: concave ma convex, e pei o vase type ma gourd type, ia e fou ma lauiloa i tagata faʻaoga;Oval fagu: O le koluse o le oval, e ui o le voluma e laʻititi, o le foliga e tulaga ese, ma e fiafia i ai tagata faʻaoga.
E tusa ai ma le tele o le gutu, e mafai foʻi ona filifilia ni fagu faʻailoga eseese.Mo se faʻataʻitaʻiga: tamai fagu gutu: o se fagu tioata i totonu o le lautele e itiiti ifo i le 20mm, lea e masani ona faʻaaogaina e avea o se mea faʻapipiʻi vai, e pei o fagu vai inu, fagu agaga, fagu tioata masani, e pei o fagu suauu amber;Lapo'a fagu gutu: o le fagu tioata ma le totonugalemu o le 20-30mm e fai si mafiafia ma pupuu, e pei o le fagu susu tioata, aemaise lava fagu susu tioata laiti, e laiti ma matagofie ma sili ona lauiloa i tagata faatau;Fagu gutu lautele: pei o fagu ulu fagu, fagu meli tioata, fagu uaina ipu, fagu moligao, tamai ipu tioata teuina, ma isi., Faatasi ai ma le lautele totonu o le sili atu i le 30mm, ua puupuu ma tauau, tauau mafolafola, ma le tele. i foliga o se ulo po o se ipu.Ona o le fagu tioata le gutu lautele, e faigofie ona uta ma lafoai, o lea e masani ona faʻaaogaina mo le afifiina o meaʻai tuʻu ma teuina mea.
I tulaga o le ua faʻasaga, e mafai foi ona gaosia .
e tusa ai ma uiga tulaga ese o oloa patino.O fagu ua, fagu ua leai, fagu ua umi, fagu ua pupuu, fagu ua mafiafia, fagu ua manifinifi, ma isi, ma e oo lava i le tele e mafai ona faamamaina.Mo se faʻataʻitaʻiga, fagu inu vai inu tioata ua mamanuina e fai ma fagu ua puupuu.E le gata i lea, e mafai foi ona filifilia mamanu teuteu eseese mo ituaiga sua eseese.Mo se fa'ata'ita'iga, o fagu sua tioata fa'afefeteina o le litchi e mafai ona fa'ata'ita'iina ma fa'ai'uga laiti i luga ole ua fa'asaga.O le mafuaʻaga o le faia o lenei mea e mafai ona faʻatusalia na o uiga o le oloa, ma tuʻu ai se lagona faʻapitoa i tagata.
I le tulaga o le corrosion teteʻe, o le corrosion resistant glass bottle o le tekinolosi o loʻo i ai nei e mafai ona tele lava puipuia oloa mai le pala.O le mea fou fou ua uma ona i ai se fagu tioata ma le malosi malosi e tetee atu ai.O le itu pito i fafo o le gutu fagu o le tino fagu o loʻo tuʻuina atu i ai se vaega muamua e mafai ona faʻafefeteina, ma o le pito i totonu o le fagu fagu e tuʻuina atu i ai se faʻamaufaʻailoga lona lua.O le vaega muamua e mafai ona fa'afefeteina ma le lona lua e fa'afefeteina fa'ama'i e faia i le nano siliva;I le va o le vaega muamua o le corrosion resistant layer ma le tino fagu, ma i le va o le corrosion resistant layer lona lua ma le fagu fagu, o loʻo i ai se vaega o le acid ma le alkali composition pa puipui, lea e faʻaleleia lelei ai le faʻafefeteina i le va o le tino fagu ma le fagu fagu, faʻaleleia le ola tautua o le fagu tioata, ma faʻaitiitia le tau faʻaoga;O lo'o iai fo'i se fa'a'a'aiga fa'asagatau i le va o le tino fagu ma le fa'amama fa'asa.O lo'o fa'atumuina le 'a'ai fa'asaga i le alava kaponi.O le mamanu o le aʻafiaga faʻafefeteina e faʻaleleia ai le pa'ū pa'ū o le tino fagu.Pe a fa'afuase'i ona fa'ase'e e le tagata o lo'o umia fagu sua tioata, e mafai ona fa'aitiitia le avanoa o le gau o fagu tioata, ma fa'aleleia atili ai le saogalemu o le fa'aoga.E ui lava o fagu sua tioata e masani lava o sua suamalie mama ma e le mana'omia ni oloa e tete'e malosi, e mafai fo'i ona fa'aoga pe a mana'omia e au sua suamalie.
E tusa ai ma tulaga maualuga o le tioata pito i lalo, e tatau lava ona tatou gauai atu i le tulaga lelei o oloa.O le lelei o oloa e mafai ona suʻesuʻeina ma faʻamasinoina mai tulaga lelei o oloa a le gaosiga.fagu tioata o se mea inu masani afifiina pusa.I le tulaga o le tele o mea faʻapipiʻi lolovaia i totonu o le maketi, o loʻo i ai pea le pusa tioata se tulaga taua i le afifiina o meainu, lea e le mafai ona tuʻueseeseina mai ona uiga afifiina e le mafai ona suia e isi mea faʻapipiʻi.Ua avea le su'etusi a le au sapalai ma vaega taua o le fa'atauina o fagu tioata.E ala i le suʻega, o le tulaga atoatoa o masini komepiuta ma meafaigaluega, masini faʻapitoa ma le tulaga lelei o le gaosiga e mafai ona iloiloina atoatoa.
I tulaga o le tulaga ese o fagu tioata, e aoga le tu ese mai le fiaselau o isi oloa faatauva i le maketi i aso nei.Siaki mea o loʻo faia e tagata tauva ina ia mautinoa o latou oloa o loʻo i ai se foliga tulaga ese ma fou.O mea fou fa'apipi'i e mafai ona tosina atu ai le mafaufau o tagata i oloa, fesoasoani i le atina'eina o fa'ailoga ma fa'amanuiaina i uiga.Pe fiafia isi i le oloa i totonu pe leai, o le a faʻamasinoina muamua i latou mai le afifiina.O le a le mea e aofia ai i le afifi?O le mea moni, o loʻo i ai le tele o faʻamatalaga laiti e faʻalogo i luga o le afifiina, e pei o le pusa tioata talafeagai, o le tapuni e fetaui ma le atigipusa, foliga o le atigipusa ma le tapuni, ma le mamanu o le igoa o le oloa i fafo atu o le. pusa.
E tusa ai ma foliga vaaia ma le matagofie, e tatau ona tuʻuina atu foliga maualuga mo le oloa, ma avea ai ma pusa lalelei.O le faʻapipiʻiina o le oloa i totonu o se tioata matagofie pito i lalo o le a foliga mai e sili atu le alualu i luma ma le matagofie, ma faʻateleina ai le faʻatauga, aua o le mafaufau o tagata uma e manatu afai e foliga lelei le afifiina o oloa, e tatau foi ona lelei le oloa.E mafai foi ona faafaigofieina e le au gaosi oloa ona totogi maualuga tau mo oloa i le maketi faatau, ma faateleina ai tupe mama o oloa.
I tulaga o felauaiga, e tatau ona tatou aʻoaʻoina le tele e mafai ai e uiga i le oloa, aemaise lava le mamafa.Aua e sili atu le mamafa o fagu tioata nai lo isi apa alumini ma mea palasitika.O le mamafa o se loli fagu tioata manino e matua ese lava mai le loli o fagu PET manino.Pe a faia e le ave taavale se upusii felauaiga e faavae i luga o le mamafa, o mea filifilia o le ai ai se aafiaga tele.Malamalama atoatoa i le mamafa o le fagu tioata e te manaʻomia.
E tusa ai ma le malulu o le ea, o le ea o le fagu tioata tino ma le tapuni e tatau ona mafaufau lelei, a leai o le a faʻaitiitia le fou o le oloa, lea o le a matua aʻafia ai le faʻatau atu o oloa.Talu ai o fagu sua tioata o koneteina tioata ea e fa'aogaina mo le teuina ma le fa'asaoina o le fou, e mana'omia ai le fa'atusaina o fagu mata'eta'e ma pusa tioata talafeagai.E taua tele le sao o le pulou pulou i le faamaufaailogaina i le va o le pulou tioata ma le pito i lalo.E tatau ona filifilia le pusa tioata talafeagai.

fagu4

A filifilia sa'o fagu sua tioata, e tele mea e va'ai, fesili ma filifili.Afai e ausia le puipuiga o loʻo i luga, ou te manatu o le a sili ona talafeagai ma faʻamalieina fagu sua tioata.


Taimi meli: Nov-06-2022Isi Blog

Fa'afeso'ota'i lau Go Wing Bottle Experts

Matou te fesoasoani ia te oe e aloese mai faʻalavelave e tuʻuina atu le lelei ma le faʻatauaina o lau fagu manaʻomia, i le taimi ma le paketi.